Ledenpas
Met ingang van 1 maart 2014 is Roei- en Zeilvereniging “Gouda” overgegaan op een cashless-betaalsysteem d.m.v. de ledenpas. Naast pinnen geven wij er de voorkeur aan om met de ledenpas te betalen. Betalen met deze pas gaat sneller dan pinnen en geeft meer gemak en veiligheid.
Voor wie is de ledenpas?
• De ledenpas is beschikbaar voor ELK lid van de vereniging.
• De pas dient tevens als lidmaatschapspas.
Hoeveel betaal ik voor de ledenpas?
• Alle leden die hun contributie hebben voldaan krijgen gratis éénmalig een persoonlijke ledenpas en kunnen die ophalen bij de beheerder.
• Bij verlies of beschadiging wordt er voor € 5,- een nieuwe ledenpas voor je aangemaakt.
Hoe weet ik wat mijn saldo is?
. Aan de bar kun je de barmedewerker vragen om jouw saldo.
• Je kunt je saldo aflezen op de daarvoor bestemde kaartlezer aan de bar.
• De server van het betaalsysteem houdt het saldo ook bij.
• Je saldo blijft altijd geldig.
Hoe waardeer ik mijn saldo op?
• Op de vereniging aan de bar, door middel van een PIN-betaling (geen kosten aan verbonden)
Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
• Na beëindiging van je lidmaatschap wordt het eventueel resterend saldo teruggestort.
Wat moet ik doen als ik mijn ledenpas kwijt ben?
• Neem contact op met de beheerder om te vragen of de pas misschien is gevonden. De pas kan dan geblokkeerd worden.
• Vraag bij de beheerder een nieuwe ledenpas aan.
• Vanaf de server van het betaalsysteem kan het tegoed van de verloren ledenpas overgezet worden op de nieuwe pas.
Wat moet ik doen als mijn ledenpas kapot is?
• Neem contact op met de beheerder en vraag een nieuwe pas aan.
• Het tegoed van de oude ledenpas zal op de nieuwe pas worden overgezet.
Alle voordelen van de ledenpas op een rij
• Geen gedoe meer met contant geld
• Veilig betalen
• Eenvoudig op te laden
LET OP: de ledenpas werkt niet bij de automaat in de coffeecorner !
Deze pagina wordt onderhouden door: de Commissaris Verenigingsleven