Vanaf 10 april kan er weer gegeten worden op de woensdagavonden bij Arno. Graag reserveren via Whatsapp op 06-83404501. Behalve de aantallen dan ook graag aangeven of je vlees, vis of vegetarisch wilt eten. (28 maart 2024, Nelleke Burger – commissaris verenigingsleven)









